Sóc verge?
Hola,
M'agradaria saber en quin moment deixes de ser verge, si he tingut relacions de no penetració amb la meua parella se'n consideraria? I per altra banda també m'agradaria saber si és normal que al moment de fer la penetració (perqué em fet algun intent) és normal que a mi em faci tant de mal, a classe ens van dir a una xerrada que això era degut a estar tens però jo hi estava tranquila i no sé si hi ha alguna cosa mal en mi o si eixe mal és comú i m'he d'aguantar...
Moltes gràcies
Mariona Busto

Hola Lluç!
La virginitat és un terme cultural, i s'entén que s'ha perdut en el moment que es manté la primera relació sexual amb penetració.
La penetració en sí no hauria de fer mal, però sí que és veritat que algunes noies expliquen que les primeres vegades els hi ha fet mal, ja sigui pel trencament de l'himen, per la tensió vaginal fruit dels mateixos nervis o per la fricció en estar poc lubricada la zona vaginal. Sigui com sigui, és important anar ben a poc a poc, deixant que els cossos vagin excitant-se i que la vagina estigui ben lubricada per facilitar la penetració. Veureu que si esteu tranquils, i us doneu més temps, la cosa anirà millor.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat