Primera vegada
Holaa, soc unq noia, tinc 19 anys i encara sóc verge, fa un temps que estic sortint amb un noi i la vull perdre amb ell. Ho hem intentat tred cops però el penis no m'entra. Crec que és per nervis ja que quan vec k costa que entri em poso nerviosa i deixo de lubricar. Que podria fer??
Mariona Busto

Hola Bluegirl!
Com bé expliques els nervis poden dificultar les coses i provocar que no es pugui practicar la penetració.
La nostra recomanació és que en primer lloc trobeu un lloc on fer-ho, on pugueu estar tranquils i sense possibles interrupcions. Encara que sembli una tonteria, és evident que si estem més pendent de que no ens enxampin que de gaudir, és complicat concentrar-se i relaxar-se, per tant, és important buscar un bon lloc.
Després us recomanem que no tingueu pressa, no aneu directament a la penetració. Jugueu molt abans, acaricieu-vos, abraceu-vos, feu-vos petons... deixeu que els vostres cossos vagin excitant-se de mica en mica, i per tant el teu cos anirà relaxant-se també per donar permís a que la penetració pugui donar-se. Si intenteu la penetració i veieu que no entra, no forceu, seguiu amb les carícies que potenciïn l'excitació per tornar a intentar-ho passat una estona.
Recordeu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat