Masturbació
Hola soc no i tinc 15 anys. És normal fer-se més d'una palla al dia habitualment? També estic cansat de fer-me la tipica palla voldria saber si hi ha altres maneras per arribar al orgasme.
Gràcies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que és molt normal i natural gaudir de la masturbació sovint, sobretot en aquesta edat! Les hormones fan un canvi tan brusc (més en els nois) que molts adolescents senten aquestes ganes que abans no tenien. Cada persona ho fa amb la freqüència que vulgui (tu per exemple, més d'un cop al dia a vegades) i de la manera que desitgi.
Per arribar a l'orgasme, la via més habitual i fàcil és amb els genitals (penis, testicles) però hi ha vàries maneres d'estimular-se, clar. El que més pot variar són les fantasies, és a dir, allò en el que pensem... Com estan a la notra ment, poden ser infinites!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat