Soc bisexual?
Hola, tinc novi desde fa més d'un any i estem super be i l'adoro, pero molts cops cuan estic aprop de una noia penso com seria estar amb una,(donarli petons, sexe etc...) a més molts cops tinc somnis en que estic sortint amb una noia i despres amb un noi, crec q em sento atreida per els dos sexes i no se q fer...si fos bisexual, nose com explicarho a la meva parella ni a la gent que menvolta...
que puc fer?
Mariona Busto

Hola Montse MP!
Tenir dubtes sobre la nostra orientació sexual és força habitual a l'adolescència. Recorda que allò que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem (de nois, de noies, de totes dues coses). Dóna't temps per anar descobrint que sents, i les situacions i circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a esbrinar-ho.
Si descobreixes que aquesta atracció que has començat a sentir va a més, i tens ganes d'estar amb una altra persona, és evident que n'hauràs de parlar amb la teva parella. Per això et dèiem que no tinguis pressa, que et donis més temps per descobrir amb calma els teus sentiments i aleshores valorar que fer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat