NOIS O FILLS?
El meu problema és que jo, en un futur llunyà, em veig a mi mateix casat amb una dona i vull tenir fills. El problema és que actualment m'agraden molt més els nois que les noies (un 80% a 20%). Sé que avui en dia hi han mètodes perquè les parelles homosexuals puguin tenir fills, adoptant o amb maternitat subrogada, però jo el que vull és que siguin meus i que estiguin amb la seva mare. Podré ser capaç de trobar una manera de conseguir-ho?
Tambe, encara no he sortit de l'armari i tenia l'esperança que no em caldria fer-ho si al final m'acabava casant amb una dona, però últimament ho veig més necessari que mai. Surto O m'espero?
Mariona Busto

Hola Boletdepatata!
Estem convençudes que quan arribi el moment de platejar-te la paternitat i vulguis tenir fills, trobaràs la manera que et resulti més adequada i et satisfaci, tenint en compte tots els aspectes. És completament normal que t'ho plategis, però intenta no atabalar-te en aquest sentit perquè encara queda bastant temps per això.
Evidentment, tard o d'hora voldràs compartir amb el teu entorn la teva orientació sexual, perquè si mai tens parella (sigui home o dona) segur que vols compartir-ho amb ells. Si de moment no en vols dir res, no t'has de sentir obligat. Però si et ve de gust i ho veus més necessari que mai, no tinguis por. Pensa que estimant i enamorant-te de persones del mateix sense, no estàs fent res dolent.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat