Em fa vergonya el meu cos
Tinc un seriós problema, tinc molt complexe amb tot el meu cos, sobre todo per les tetes y el cul, no tinc a penes y me les trobo molt lletge, això em crea moltíssim complexe perquè vaig estar amb un noi com dos anys i ell volia tenir relacions sexuals, de fet, jo també hi volia però em feia molta vergonya treure'm la roba perquè no m'agrada gens el meu cos...
Hi ha alguna cosa a fer? És normal? Sóc l'única?
Mariona Busto

Hola Pawwxiv!
No sabem quina edat tens, però segurament estàs en plena època de creixement i desenvolupament, i per tant, el teu cos encara ha de canviar.
De totes maneres, recorda que és importantíssim que ens estimem i acceptem tal com som, amb allò que ens agrada i amb allò que ens agrada menys. Erròniament tenim tendència a pensar que si tinguéssim un físic de 10, seríem molt més feliços i tot ens aniria bé, i això no és cert. Hi ha moltes persones amb un bon físic i que no són felices i inclús no saben valorar el que tenen.
Estima't i accepta el teu cos tal com és, no deixis que una part del teu cos condicioni la teva vida i la teva sexualitat. Tots els pits són bonics, tinguin la mida que tinguin. Prova de mirar-te amb uns altres ulls, a potenciar aquelles parts del teu cos i de tu (el teu caràcter, la teva forma de ser) que més t'agraden!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat