lio
Holaa, tinc 15 anys mai m'he liat, he tingut més d'una oportunitat peró m'he fet enrrere per por de fer-ho malament o cagarla, o de no saber que fer amb la llegnua o preguntes així que semblen estupides pero hem mengen el cap.
petonss
Mariona Busto

Hola Anonima!
No hi ha preguntes estúpides! Com tu, hi ha un munt de noies amb el mateix dubte. Primer de tot dir-te que ningú neix ensenyat i que petons n'hi ha tants com persones, per tant no hi ha una única manera de fer petons que agradi a tothom. Per tant, has d'anar descobrint quins petons t'agraden a tu i anar millorant la teva tècnica.
Si tu tens menys experiència que l'altra persona, deixa que sigui l'altra qui porti la iniciativa i aniràs veient com tot flueix. Vés a poc a poc i deixa't portar. I molt important, que ho facis amb qui realment vols fer-ho, amb qui et sentis a gust i preparada, i que gaudeixis del moment (el primer petó normalment mai s'oblida).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat