Una cosa important..........................................................................
Hola. A veure... fa uns mesos, quasi un any, vaig conèixer a un noi a on treballem, en realitat ens preparen per treballar. Tenim un trastorn mental i pos eso.
Per allà al gener ens vam liar i vam tenir sexe oral, no em va arribar a ficar els dits, però quasi. Jo he tingut poques experiències malgrat la meva edat.
Fa anys que no em masturbo, i la veritat no ho trobo a faltar... no sé si és les pastilles del TLP o sóc jo que no em poso gens calenta.. Abans tenia moltes ganes de deixar de ser verge... però ara fa temps que ja no m'importava, però amb aquest noi ho vam fer i jo no tenia ganes, de fet ho vam fer i per mi va ser com si no passés res...només vaig notar mal, molt mal. I a sobre se'ns va marxar el preservatiu i em vaig prendre la pastilla del dia següent. Ho vam tornar a fer fa no gaire, i em va tornar a passar el mateix... no em vaig posar gens, no em vaig excitar... i em va fer molt mal... i se'ns va tornar a marxar el condó. Aquest cop no m'he pres la pastillla...
El primer cop que ho vam fer pos vaig anar a la llevadora i li vaig explicar el què em va passar, i ara divendres torno a tenir hora.. m'agradaria dir-li que vull que em faci una "revisió" per tal de veure si sóc normal de la vagina i tal...
Estic rallada que no em torni a venir ganes de sexe o que ningú m'exciti... és que no sé... i crec que tampoc m'agrada el noi, però és com que una part meva vol estar amb ell però una altre part sento que no m'agrada....
Mariona Busto

Hola!
Segurament la medicació que prens pot afectar el desig sexual. De totes maneres fixa't que no tens massa clar si aquesta persona t'agrada, vas tenir relacions sexuals sense tenir-ne ganes i a més et va fer molt mal... amb tot això és difícil que la relació sexual vagi bé i que el teu desig augmenti. Per tant, és molt important que ho facis quan realment et sentis preparada per fer-ho, amb la persona que tu vulguis, que hi tinguis confiança i t'agradi. Segurament així tot serà més fàcil i anirà millor.
Com tens hora amb la llevadora, aprofita per consultar-li tots aquests dubtes i si cal que et faci una revisió. Et quedaràs més tranquil·la!
Per últim, hauríeu de revisar com esteu posant el preservatiu, potser hi ha quelcom que no s'està fent bé i per això s'escapa cada vegada. Llegiu bé les instruccions i practiqueu abans assegurant-vos que queda ben col·locat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat