Regla
Hola!
Em va venir la regla als 11 anys, i ara en tinc 17. Encara no em ve regular, ja que pateixo un trastorn alimentari. Tinc por de que la regla se m'envagi per sempre, es a dir, que no em vingui més. Que puc fer?
IESP

Hola Shine like sparks!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que l'important aquí és el que comentes del trastorn alimentari, ja que com deus saber, quan un no té una alimentació sana i/o regular, la menstruació se'n veu afectada. El cos, al no rebre bé el menjar, entén que no estaria preparat per tenir un embaràs i per això es pot arribar a un punt que la regla deixi de venir. Per a que això no passi, hauries de seguir una dieta sana que proporcioni al teu cos l'energia que necessita! Si tens consultes sobre alimentació, recorda que també hi ha un consultori en aquesta web per aquests temes (i preguntar on dirigir-te, amb qui parlar-ho...) Per la meva part, només dir-te que menjar bé és bàsic per a que el nostre cos funcioni com cal i, per tant, que la nostra sexualitat sigui satisfactòria!
Espero haver-te ajudat una mica! Cuida't molt, si us plau! Una abraçada.
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat