dits
No sé que em passa.
Més d'una vegada m'he ficat el dits però no sento res, només ganes de fer pipi, no sé es molt raro i m'estic ratllant.
No sento plaer, sento plaer amb el clitoris però dins...res.
que em passa? jo nose si es perque no estic concentrada o..
perquè tinc com ganes de fer pipi quan toco??
Mariona Busto

Hola anonima05!
El que et passa és completament normal. La zona més erògena de les noies està FORA de la vagina. De fet, l'òrgan més sensible i que pot provocar més plaer és el CLÍTORIS, que té una forma arrodonida i només serveix per sentir sensacions agradables i plaents.
Oi que quan portes un tampó o la copa menstrual no la notes? La major sensibilitat la trobaràs fora, al clítoris i als seus voltants. Per tant, si tens ganes d'introduir-te els dits, prova d'acaronar-te el clítoris al mateix temps. Veuràs que així la cosa millora!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat