Lligar
Ser que no sóc molt atractiu, ni soc un influencer ni coses d'aquestes. Però jo sóc feliç tal com, amb els meus defectes i les meves virtuds.
El problema que tinc es que sóc timid i en el tema amoros mai he tingut sort i fins fa poc no m'havia liat amb una noia.
És per això que voldria algun consell per lligar o fer-me destacar davant les noies.
Gràcies
Mariona Busto

Hola alexandre el mitja!
Ens agrada molt el que dius: "sóc feliç tal com sóc, amb els meus defectes i les meves virtuts", i aquesta és la millor carta de presentació. La naturalitat, l'espontaneïtat i el no intentar ser qui no ets, és el que realment enamora de les persones.
Per tant, alguns consells bàsics:
- Sigues sempre tu mateix, natural i espontani sense intentar ser qui no ets. Estima't i així mostraràs la millor versió de tu.
- Cuida els detalls: com vas vestit, fer bona olor, anar ben pentinat, les ungles ben netes i tallades...
- Fes que la persona amb la qual estàs se senti escoltada i respectada
- Tingues diferents temes de conversa per si es genera algun silenci incòmode (si ho penses bé, hi ha infinitat de temes)
Per últim, no et pressionis, la timidesa no té per què ser un fre. Quan menys t'ho esperis apareixerà l'oportunitat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat