TINC POR, NOSE COM FER-HO!!
Hola, adolescents!!
Estic en una relació en la que ja port-ho temps... i bueno suposo que com tots la primera vegada, TINC POR.
TINC POR a l'hora del sexe. Soc verge i hem dona impresió perque tothom diu que la primera vegada fa mal.
teniu algun consell? o alguna cosa, que hem pugui ajudar ? com fer-ho.
Alguna petita instrucció?
Es que hem fa por haber de parar en mig de tota l'acció perquè a mi hem fa mal.
Cristina Albó

Hola Dofi70,
És normal que tinguis certs dubtes davant de la primera vegada, però tranquil·la, ningú neix ensenyat, oi?
La nostra recomanació és que ho feu quan realment us
sentiu preparats tots dos per fer un pas tan important. Que busqueu un
lloc on pugueu estar tranquils i sense possibles interrupcions. No
vulgueu córrer, aneu a poc a poc, i comuniqueu-vos molt. No aneu
directament a la penetració, jugueu molt abans, acaricieu-vos, feu-vos
petons, abraçades... deixeu que el vostre cos vagi excitant-se i
relaxant-se.
I si en algun moment vols parar, diga-ho. No passa res per parar, el més important és que tingueu la confiança per poder parar si un dels dos no està segur de voler seguir.
Per últim, però no menys important, recordeu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual! ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat