primera vegade
Hola!!
El meu novio i jo cuando quedem a casa meu ens exitem molt, jo soc verge pero ell no. vull perdre la virginitat amb ell ja que sento que mestima i jo també a ell y magrada moltissim. Tinc un dubte. Es necessari masturbarnos mutuament abans de la penetració? Ademes tinc por de que hem fagi mal ja que vull gaudir de lexperiencia al maxim.
Moltissimes gracies. ❤
Cristina Albó

Hola vl24,
És fantàstic que ho tinguis clar! El que heu de
tenir en compte és que és important que estigueu excitats, però al ser
la primera vegada possiblement estaràs nerviosa (ell també) i és
possible que et faci mal degut als nervis, la tensió física o el tipus
d'himen que tinguis, si en tens. Com més còmode, relaxada i excitada
estiguis millor ;)
Però no et pressionis intenta gaudir del
moment! Tingueu molta confiança i comunicació, si en algun moment vols
parar fes-li saber, ell ho haurà de respectar, si no vols seguir, para.
El que no heu d'oblidar, a part de la confiança i la comunicació, és el preservatiu!
Pel
que fa a la teva pregunta de si ell t'ha de masturbar abans de la
penetració, no és una obligació, cadascú decideix què vols i com ho vol,
però és important estar molt excitada i potser la masturbació et pot
ajudar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat