Problemes amb l'excitació femenina
Hola, intentaré explicar-me bé. Sóc una noia, el tema és que porto força temps que ja no em poso calenta, per res.
Actualment tinc 18 anys i quan en tenia 15-16 doncs sentia el "calentón" i em masturbava pq en tenia ganes, ara porto molt de temps que mai en tinc, si em masturbo és per aburriment i pq vull sentir plaer però mai sento aquelles ganes de fer-ho pq ho necessiti. Sé que sembla una tonteria però em té una mica preocupada, pq no és normal a la meva edat, quan em lio amb algú no sento res, ni formigueig ni res, i a vegades algún liu q semblava q anava a més em posava la mà al pantaló i a mi era com si no m'importés, no em posava i em frustra una mica pq no és q no vulgui fer-ho. El pensament de q putser sóc asexual se m'ha passat pel cap, però als 15-16 tenia aquest "calentón", i no és que no m'interessi el sexe, pq voldria fer-ho però com q quan estic en la situació doncs no em posa, no ho acabo fent mai. Putser diràs que és per l'estrés però no estic en cap época estressant i això fa com més d'un any q em passa. De veritat que necessito consell, moltes gràcies i espero haver-me explicat bé.
Cristina Albó

Hola Papallona99,
T'has explicat perfectament, el que et passa pot ser degut a moltes causes: a l'estrès o l'ansietat, a les anticonceptives hormonals si en prens, a l'època de l'any o a que amb les persones amb qui t'has liat no han despertat aquestes ganes de descobrir el sexe compartit.
T'animem a que no et jutgis, senzillament ara no sents aquestes pessigolles. En algun altre moment ho tornaràs a sentir i si no ho sents, aleshores et recomanem que consultis amb un expert, però possiblement quan deixis que flueixi, quan gaudeixis del què està passant, tornaràs a sentir plaer i desig ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat