Possible embaràs?
Hola! Tinc un problema i és que faig sexe amb el meu nòvio i fa poc sen's va trencar el preservatiu.
Jo pensava que no passaria res però no em ve la regla i normalment és força puntual,
La cosa és que compraré un predictor aquest dissabte, si surt positiu es pot abortar a través de la seguretat social? Perque ho he escoltat a dir... Estic preocupadissima.
Moltes gràcies
Mariona Busto

Hola Patata!
Doncs et recomanem que et facis el test d'embaràs així podreu sortir de dubtes i saber si estàs embarassada o no.
Si surt positiu i voleu interrompre voluntàriament l'embaràs, haureu d'anar al Centre d'Atenció Primària (CAP) de la vostra població o a un centre d'atenció a la salut sexual i reproductiva (ASSIR) del sistema sanitari públic. Allà us donaran tota la informació necessària i podreu valorar les opcions disponibles.
No sabem quina edat tens, però recorda que si ets menor d'edat, els teus pares hauran d'estar el cas del que ha passat, de la teva decisió i acompanyar-te en el procés, i si tens menys de 15 anys hauran de donar el seu consentiment.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat