Problemes masturbacio femenina
Cuan em masturbo al ficarme els dits a la vagina no sento plaer i mai he arribat a lorgasme ni me corregut ni res i em sap greu ja que he estat amb nois que mhan fet dits i ni tan sols me corregut, i tinc por que al practicar sexe no magradi o que tampoc senteixi plaer
Mariona Busto

Hola Wtf!
El que ens expliques és força habitual. Has de saber que la zona més erògena de les noies està fora de la vagina. L'òrgan més sensible i que pot produir més plaer és el clítoris, que té una forma arrodonida i que només serveix per produir sensacions agradables i molt plaents (i d'aquesta manera arribar a l'orgasme).
Et recomanem que provis de mirar els teus genitals amb un mirallet, així veuràs com són. Intenta localitzar on està el teu clítoris, i quan tinguis una estona d'intimitat, prova d'acaronar-lo i acariciar-te les diferents zones. Veuràs que cada part et fa sentir unes coses diferents, i de mica en mica aniràs coneixent millor el teu cos i el teu plaer. Recorda que la vagina no té tanta sensibilitat, per això no sents tant plaer en ficar-te els dits.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat