ajudaa
primer de tot felicitar-vos per la feina que feu.
vull que em doneu consell per quan la meva parella em fa dits que m'hauria de depilar? ja e que he de fer el que a mi em sembli millor pero creieu que es mes agradable per ell que jo no tingui pels. Despres volia saber com li dona mes gust a un noi que li facin una palla? mai ne fet cap i vull estar preparada pq li vull fer.
Mariona Busto

Hola anonim!
Com molt bé dius tu mateixa, és important que portis els teus genitals com a tu t'agradin i et facin sentir més còmode. Per tant, si et vols depilar o no, és només cosa teva.
Si serà més agradable o no per a ell que vagis depilada, doncs no ho sabem, hi ha persones que prefereixen que els genitals estiguin depilats, però en canvi d'altres prefereixen que hi hagi pèl... així doncs, si vols saber com li agrada a ell, pregunta-li!
No hi ha una única manera per masturbar a un noi. Si no ho has fet mai, és completament normal que no sàpigues com fer-ho. Ningú neix ensenyat! La nostra recomanació és que li preguntis a ell com li agrada, quin ritme, quina intensitat d'estimulació li agrada, etc. d'aquesta manera segur que et sents més segura i en vas aprenent de mica en mica.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat