Correr-se massa ràpid
Vaig perdre la virginitat fa uns messos, i m'entren ganes de ejacular molt ràpid, pero si les aguanto, noto com que em corro una miqueta nomès (surt molt poc liquid, ja que m'aguanto), i amb això, se'm baixa una mica i puc continuar, pero no esta igual de dura i finalment s'acabarà baixant, també, no sento qüasi plaer mentre la fico després d'aquestes ganes que m'entren.
que puc fer? Em te molt rallat aquest tema
Gràcies
Mariona Busto

Hola Pilotrencat!
Has de saber que els nois teniu una resposta sexual més curta que les noies, i si hi ha poca experiència i ets jove (com en el teu cas), és completament normal ejacular ràpid!
Per tant, estigues tranquil. No et pressionis, com més pendent i ansiós estiguis amb aquest tema, més probabilitats hi haurà que ejaculis més aviat del que t'agradaria ( a conseqüència dels nervis). Si estàs amb una persona per primer cop i ejacules ràpid, no passa absolutament res! Estàs una estona per l'altra persona i tornes a començar (l'erecció pot tornar-se a donar passada una estoneta).
I quan estiguis sol, durant la masturbació, pots aprendre a detectar el punt de no retorn, és a dir, aquell moment que, encara que deixis d'estimular el penis, ejacularàs de totes maneres. Si ho aprens a detectar, podràs parar abans i evitar ejacular, allargant així una mica la resposta sexual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat