Arribar a...
Hola, tinc 19 anys i fa poc vaig tindre les meves primeres relacions sexuals. Abans d'aixo no havia tingut mai cap tipus de relacio sexual, ni amb altre gent ni amb mi mateixa.
Tot va anar molt be, ho vaig disfrutar hi ho vam fer bastantes vegades ja que viviem junts, l'unic problema es que jo no arribaba a correm o a l'orgasme, ell em masturbaba, em feia sexe oral, em feia de tot i jo sentia molt plaer, sentia que estaba a punt, em tremolaben les cames i estaba super exitada pero no aconseguia a correm. Vam esta parlant del tema ja que ell es un noi molt madu (te 30 anys) i em va dir que el problema es que jo mai m'havia masturbat, aixi que al passar uns dies ho vaig intentar jo sola, ho he probat varies vegades i em pasa el mateix problema, m'exito i tinc la sensacio destar a punt d'arribar pero no aconsegueixo correm i ja no se que fer. Quan ho faig estic relexada i no em presiono per arribar, pero estar a punt tot el rato i no aconseguiro em deixa esgotada fisica i mentalment.
Aixi que voldria saber que puc fer, es normal que em costi arribarhi? Necessito seguir intentant per la meva conta? M'anira millor si veig pornografia? Que puc fer?
Moltes gracies i espero la vostra resposta
Mariona Busto

Hola clika!
En el punt en el que estàs com més "t'obsessionis" amb l'orgasme, més probable serà que aquest no es produeixi. Així que calma. Fixa't que l'objectiu de mantenir relacions sexuals o masturbar-se ha de ser per gaudir-ho i passar-ho bé, la conseqüència d'això podrà ser l'orgasme.
Llegint-te ens entra el dubte de si el que no aconsegueixes és ejacular, però l'orgasme sí que el sents, és així o l'orgasme no arriba?
Et recomanem que vagis a poc a poc, que no tingueu pressa i que no us marqueu l'orgasme com a objectiu.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat