problemes amb la penetració
Hola! Fa gairebé dos mesos vaig perdre la virginitat amb el meu novio, em va fer molt de mal al principi però després ja està. La cosa és que cada vegada que ho fem, costa molt que el seu penis entri i quan està dins em fa mal ja que no estic gaire lubricada.
La cosa és si em podrieu dir perquè pot ser que em passi això, si l'estimo moltíssim i a més quan ho intentem estem calents i fem preliminars abans d'intentar-ho. He sentit que les dones d'una certa edat no lubriquen bé, però tenint 17 pot ser que em passi el mateix?
Responeu-me sisusplau, estic molt agobiada amb el tema.
Mariona Busto

Hola pepa!
Fixa't que si la zona no està gaire lubricada, és normal que et pugui fer mal la penetració. Per això és important que abans de fer la penetració us assegureu que la zona estigui ben lubricada.
Amb l'excitació la vagina lubrica tota sola per facilitar l'entrada del penis. Pensa que si estàs nerviosa o pendent que no et faci mal o passi com les anteriors vegades, és normal que no t'acabis d'excitar del tot i per tant la zona estarà més seca. Així doncs, us recomanem que jugueu molt, que doneu prou temps perquè els vostres cossos s'excitin, sense presses... i si veieu que la zona no està suficientment lubricada o fa mal, podeu fer altres coses que no incloguin la penetració! A poc a poc t'aniràs sentint més relaxada, el teu cos s'anirà excitant més i veureu com tot és més fàcil!
Si veieu que la cosa no millora, sempre podeu fer servir algun lubricant (en podeu comprar a les farmàcies) de base aquosa, perquè el preservatiu no es faci malbé.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat