No se que fer
Hola!
No se si m'explicaré bé... Però ho provaré!
Fa uns dies, vaig sortir de festa. Em vaig liar i vaig fer mes cosses sexuals(pero no vam fer l'acte sexual).
Ell és un noi que s'ha liat amb moltes noies i jo pensava que no tornariam a parlar més. El mateix dia, em va escriure i vam començar a parlar. Tot anava super bé, ell moltes vegades, em deia per quedar pero jo li deia que no (per por). Al final, em vaig decidir, pero li vaig dir que tindria la regla i que no podriem fer res, ell primer em va dir que si, pero la metixa tarde em va dir que no i no em va donar explicacions. Jo he seguit amb moltes ganes de quedar amb ell i fa poc el vaig tornar a obrir, i em va dir que si, pero al final no vaig poder jo. Ara nose que fer, si tornar-li dir o deixar-lo estar. Jo vui qjedar amb ell, pero em fa por.
Moltíssimes gracies, espero la vostra resposta aviat!
Mariona Busto

Hola estrelladorada28!
Ens dóna la sensació que el que et fa por és que ell vulgui fer alguna cosa més amb tu, de caire sexual, i no saber com dir que no, oi?
Estigues tranquil·la, no t'has de forçar a fer res que no vulguis fer o que no et sentis preparada per fer. És molt important que tinguis clar que quan diem NO és NO, i si la persona no ho respecta, és important que la tinguem ben lluny.
Així doncs, si tens ganes de tornar a quedar amb ell, proposar-li! A veure què diu! Podeu quedar en un lloc públic primer, on hi hagi més gent, on pugueu parlar amb tranquil·litat i conèixer-vos millor. Si la cosa va a més i tu no ho veus clar, digues-li sense por, no passa res!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat