Complex amb els meus pits
Hola, és la 1a vegada q faig servir el consultori però estic bastant preocupada i perduda ara mateix. Fa 2 mesos q estic sortint amb un noi. Me l'estimo i hi ha molta confiança i més d'un cop he tingut ganes de fer-ho amb ell però mai m'atreveixo pk tinc un gran complexe amb els meus pits... Tinc 16 anys i hormonalment vaig més lenta del normal a desenvoluparme de manera q els pits es pot dir q encara no m'han ni començat a créixer i a més tinc el mugró invertit de manera que em fa molta cosa que el meu novio me'ls vegi... I ns si dir-li el q em passa (que tinc complexe amb els meus pits) o simplement deixar q ho descobreixi ell pro esq em fa molta cosaaa. Pro si li dic tmb s'ho pot prendre en plan joder tia i ns q fer... Necessito ajuda urgent sisplau!!!
Mariona Busto

Hola Carmencita!
Benvinguda al Consultori de Sexualitat! :)
És molt important que aprenguis a estimar el teu cos, tal com més, perquè això t'ajudarà a ser més lliure, a poder gaudir de les coses que et fan feliç i a tenir una sexualitat plena, fora de pors i complexes. No deixis que un aspecte del teu físic condicioni la teva vida!
Ens expliques que porteu 2 mesos, que hi ha molta confiança entre vosaltres... i et diríem que no cal córrer, que és important que pugueu parlar de tot allò que us preocupa o us angoixa. Pensa que si ell està amb tu, és perquè t'estima tal com ets, i si les coses canviessis per l'aspecte dels teus pits o pel desenvolupament del teu cos, significaria que no t'estima ni et valora.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat