Consell, siusplau!
Hola! Jo sempre he tingut el problema de que estic una mica "regordeta" per dir-ho d'alguna manera, l'estiu passat em vaig aprimar i estava be de pes pero aquest any m'he tornat a engreixar. Ara faig 2 hores d'esport a l'institut i vaig caminant a casa tots els dies, o sigui, uns 20 minuts caminant, a mes, faig 1 hora i mitja al gimnàs a la setmana desde fa poc. Pero el problema que tinc es que quan tinc menjar al davant em torno com boja, sobretot amb la pasta, pizza i la xocolata, i sempre que estic sola a casa mirant la TV o algo no puc evitar anar a picotejar a la nevera a veure que hi ha o menjar xocolata, i voldria saber si puc fer alguna cosa per evitar-ho, ja que ho faig per pura golafreria, no perque tingui gana o no m'hagi atipat prou. Gràcies per l'ajuda!
Sara Bujalance

Hola Astrid! El que et passa és normal, picotejar una mica és normal, el que no és convenient és abusar del picoteo. El millor que pots fer per evitar abusar del picoteo és menjar de tot, en la quantita suficient, de manera equilibrada i en 5 àpats al dia. Fer esport, com ja fas, t'ajudarà també a mantenir un bon pes i una bona salut. I recorda que la pasta forma part del grup d'aliments dels hidrats de carboni, que estan a la base de la piràmide alimentària, i que molt és important menjar-ne cada dia, per tant, no tinguis por de menjar pasta, és un aliment molt saludable. Pel que fa a la xocolata, la pizza, la bolleria, l'embotit, etc., són aliments que també en podem menjar, però de tant en tant, el que no és convenient és menjar-en cada dia. El que no has de fer mai és intentar "prohibir-te'ls", ja que la única cosa que aconseguiries és obsessionar-te i no treure't aquests aliments del cap. Molts petons!!