pes..:( (urgent!)
Hola! m'agradaria saber com baixar de pes fins l'agost! Tinc 14 anys, peso 70 i algo, i medeixo 1'67 mes o menys.. estic farta de que s'enriguin de mi.. tinc moltes ganes de començar algun règim, pero nose quin es el mes indicat.. algun consell??:)
Sara Bujalance

Hola SeñoritaS! Gràcies per compartir amb mi la teva situació!. El que has de fer per mantenir un pes saludable és menjar de tot, de manera equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana, qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé. A part d'això no cal que facis res més. Passa dels comentaris que et facis els altres, el teu cos és cosa teva i els altres no n'han de fer res! No permetis que la teva autoestima depengui d'uns graciosets, ignora'ls. Està molt bé que vulguis dur un estil de vida saludable i alimentar-te bé, però mai canviis per ningú! Acceptat i respectat a tu mateixa tal i com ets! Molts petons!!