fer-la creixer
bé doncs, m'agradaria saber algun mètode per fer créixer el penis, ja que en aquest tema tinc l'autoestima una mica baixa, i he intentat acostumar-me, però no ho he aconseguit, així que us demano ajuda... ajuda si us plau!Gracies Anissa:)
Elena Crespi

Hola Adrians4! com estàs? Sóc l'Elena Crespi, de l'IESP.
Doncs no hi ha cap mètode per fer créixer el penis que no impliqui intervenció quirúrgica. I en aquest tipus d'intervencions se sol guanyar un o dos centímetres.
De totes maneres, la mida del penis és quelcom que no és tan important com tothom diu. La mitja sol estar en els 13 cm en erecció. Les mides solen oscil·lar entre els 8 i els 15 centímetres.
Si el teu penis medeix menys de 8 cm en erecció, et recomano que vagis a l'andròleg per veure si et pot donar un cop de mà i aclarir dubtes.
Però, sovint, la inseguretat que es té al voltant de la mida del penis és un tema purament estètic. I el penis no és més o menys bonic per si és més o menys gran. És molt important que comencis a mirar-te amb més bons ulls i que valoris en positiu el que tens.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio @Tarongesenceres