Sobrepès?
Hola, tinc 13 anys (casi 14)i medeixo 1'67 o potser una mica menys... I peso 61 kg. Jo em veig una mica grassa (soc bastant ampla de constitució), però tothom diu que estic bé. (El meu imc està be) Però després he mirat a pàgines web i tal i diuen que a la meva edat s'hauria de pesar menys... Totes les meves amigues pesen molt menys (entre 45 i 55) i em fa molta vergonya dir el que peso. Tinc una bona alimentació i faig esport unes 3 hores a la setmana... Estic bé o nescessito aprimarme? Gràcies sou els millors!
Sara Bujalance

Hola! Estàs bé! De cap manera necessites aprimar-te! Treu-t'ho del cap. El teu pes és correcte i ja fas tot el que has de fer per mantenir un bon pes: menjar bé i fer esport habitualment, així que pots estar tranquil·la. No et comparis amb les altres noies, cada cos és diferent i a la teva edat és habitual que hi hagi molta diferència entre unes noies i unes altres, perquè el ritme de creixement i desenvolupament és diferent en cada persona, ja veuràs com moltes amigues, a mida que vagi passant el temps, van guanyant una mica d'amplitud, és el procés normal i natural de desenvolupament en les noies (surten els pits, les caderes i els malucs es fan més amples, ve la regla, etc). A més, segur que moltes pesen menys perquè també mesuren menys d'alçada. I no t'has d'avergonyir del teu pes. El teu pes és cosa teva i els altres no n'han de fer res, no tens perquè dir-los el que peses, és una cosa personal. Només cal que sàpiguen el teu pes els pares i el metge. Molts petons!!