La primera vegada.
Hola, sóc un noi que dintre de poc ho farà per primera vegada i tinc una mica de por. Jo sé que li agrado i tal a la meva novia pero tinc por de que no li agradi y el meu penis no sigui suficient per a ella. Per cert me deixa 16 cm i ella es verge com jo. Volia saber si serà prou per a ella, encara que per part de la masturció vaig bastante bé en tinc bastant pràctica però toca donar el pas i nose que pot pasar. Gràcies
Mariona Busto

Hola Bookgang2001!
És normal que tinguis certs dubtes davant de la primera vegada, però tranquil, ningú neix ensenyat!
Pensa que la mida del penis, no és el més important en una relació sexual. De fet, penis molt grans, poden portar més aviat problemes a l'hora de la penetració.
La nostra recomanació és que ho feu quan realment us sentiu preparats tots dos per fer un pas tan important. Que busqueu un lloc on pugueu estar tranquils i sense possibles interrupcions. No vulgueu córrer, aneu a poc a poc, i comuniqueu-vos molt. No aneu directament a la penetració, jugueu molt abans, acaricieu-vos, feu-vos petons, abraçades... deixeu que el vostre cos vagi excitant-se i relaxant-se.
Per últim, però no menys important, recordeu fer servir preservatiu durant tota la relació sexual! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat