PP Necesiito ajuda urgent, tinc un lio...
Hola! Bueno veneve no sabia on fer aquesta pregunta però bueno alla va...
Soc una nena de 14 anys, tinc un novio que dintre de dos mesos fem un any... tot anava molt be fins que vam començar a fer el petting fa bastant i bueno com la cosa no anaba a mes no em molestaba, laltre dia em va agafar la meva ma i me la va posar als seus genitals i ell igual amb mi. Bueno aixo no em va molestar pero crec que anem una mica rapid o nose tinc molta por en aquest tema, que no em pregunta o nose si o fa per plaer o perque em m'estima de veritat. Ell m'hasegura que m'estima i no ho dubto pero s'esta fen una rutina... cada dia que quedem fem el mateix, m'ho passo molt be amb ell i es una gran persona pero nose el que em passa... tambe crec que tinc por perque ell te amic que sempre sels hi va de la llengua tot i si alguna vegada se li escapes a algun amic el que estam fen... Nose com la gent em miraria a partir d'aquel moment... Tambe fa poc vaig quedar amb unes amigues i uns amices seus i vam anar tots a casa d'un nen de la quedada perque ens va convidar. Jo no el coneixia i bueno m'habien parlat molt d'ell i tal i alfinal m'ho vaig passar tan be que el vaig decidir agregar al face y bueno ara parlem moltisisim i m'obra mes que el meu novio... Esque de veritat dfeia molt que no m'ho passaba tan be i volia tenirlo almenys en contacte una mica i bueno pues el vaig buscar... tinc por de que menxoxi d'ell perque seria tirar un any amb el meu actual novio i aquest amic em recorda molt a un ex que vaig tindre pero que em va fer molt mal... y nose quan parlu amb ell sempre em fa sentir molt be com ho feia el seu ex... Tambe cal dir que nomes hem parlat dos dies pero m'he encarinyat molt i aixo...Aix tinc un cacau mental impressionant pero tambe cal dir que aquest noi li agrada una noia que tambe l'ha fet molt mal pero que jo sapiga no es parla aixi amb ningu o aixo crec jo... Nose si servira pero m'ha preguntat que si tenia noviu pero no l'he pogut conntestasr perque m'ha enviat unmisstarge tot seguit i l'he contestat al missatge de despres. Que penseu? que puc fer? tinc un cacau mental...
pd: hi ha alguna forma de poderme assabentar quan contesteu consultes? per e-mail o algo surt? moltes gràcies, de veritat i perdó per les faltes!...
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Aquí hi ha dos temes a parlar:
1. Contacte sexual amb el teu novio: pel que sembla, no estàs gaire còmoda amb que et toqui els genitals i que tu li hagis de tocar amb ell. Potser és que tu estàs en un altre punt, i el millor és fer-li saber. Si fem coses que no volem només per l'altre, és quan ens acabem sentint fatal... A més, per a tu s'està convertint en una rutina que no t'agrada, de manera que has de parlar-ho i aclarir les coses. Potser ell creu que el que et feia t'agradava molt i per això no t'ha preguntat!
2. El noi que vas conèixer a la quedada: sembla que alguna cosa a despertat en tu, ja que et sents molt bé parlant amb ell i volies mantenir el contacte. Com fa tan poquet que parleu, potser és massa d'hora per saber quins són realment els teus sentiments cap a ell, no creus? Espera una mica i aviam què passa: pot ser que el teu novio t'agradi més i això hagi sigut una tonteria de dos dies, o que realment t'agradi aquest nou noi i que t'enamoris d'ell. Això només es pot saber, com he dit, amb el temps!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat