AJUDA SI US PLAU, URGENT
Hola sóc una noia que faré 17 anys aquest any i tinc un problema gravíssim. Fa desde primer d'eso que em masturbo i vaja, jo pensava que no pasaria res però no ha sigut així. Ho acostumava a fer molt durant aquests anys i ja fa més o menys un any que m'ha provocat com un efecte secundàri. Els llavis interiors de la vulva que normalment estan a dins, de tant masturbar-me que ara estan com sortits a fora. I tinc els llavis exteriors i els inferiors al mateix nivell com si diguéssim. és incomode i ja fa temps que no em toco perquè estic espantada però ja se m'ha quedat permanent. Em fa moltíssima vergonya tenir relacions amb un noi perquè veurà que no tinc una vulva normal amb els dos llavis sinó que te dos llavis de dins a fora per tant dos llavis surtits de més. Tinc molta por i no vui dirho a ningu, als meus pares mai... Em faria una vergonya... I no puc anar al ginecòleg sola fins els 18. Si us plau ajudeu-me, és un cas molt extrany i necessito ajuda urgent ja fa temps que en busco. m'hauria de posar gel cada dia? O podria comprar una crema a la farmàcia o algo? Moltes gràcies..... :(
IESP

Hola Andrea!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Abans de tot has de saber que masturbar-se NO provoca aquests efectes que descrius. Els genitals de les dones són així: hi ha dos llavis menors (més petits) i dos llavis majors (que envolten la vulva), de manera que el teu cos és totalment NORMAL. A part, aquests llavis poden tenir diferents mesures en cada noia i alguns són més sortits que d'altres.
Però no has de sentir vergonya, ja que els teus genitals són així de naturalesa, no pas per masturbar-te :) De manera que et demanaria que no et preocupessis d'una cosa tan normal i continuis experimentant amb el teu cos com feies fins ara, estimant-lo tal com és! (perquè ens acompanyarà tota la vida)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat