Dits // pèls
Bonees!
Tinc dos dubtes, el primer es que quan em faig dits sols me'n entra un i dos ja no puc... Aixo em preocupa bastant, sòc verge i quan ho hagi de fer nose si hi haurà problema. QUan faig dits estic relaxada, primer em toco el clitoris (q es el que més m'agrada) pero quan vull posarmels no em caben i a sobre hi ha un moment que no tira mes, no puc avançar mes i m'entrarien uns 3cm. Els nois mes o menys quan els hi fa d'ample? A mi 2 dits en línia 2,5 cm d'ample.
Últimamnt vaig molt "calenta", no he tingut mai lio i novio i ultimament em rallo molt pq no paro de pensar en ferho i a sobre tinc casi 20 anys.Tinc ganes de ferho pero en part em faria vergonya i no crec q estigues preparada a l'hora de la veritat, tampoc vull un lio perque (voldria ferho amb algu especial) si ni estar amb algu q no ens estimessim reciprocament, no soc lletja pero no es q sigui molt oberta ni extreovertida i no conec a gaires nois...
Una altra cosa q volia preguntar es que jo em retallo els pels d'allà amb tisores normals, hi ha algú tipo de tisores q sigui recomanable per aixo? quina?
Moltes gràcies per les respostes!!
Cristina Albó

Hola,
És genial que comencis a tenir aquesta curiositat, l'important és que segueixis el que tu consideres que és el que vols que sigui i com vols que sigui. I per això cal no tenir pressa.
Pel que fa a la introducció dels dits dins la vagina, no t'amoïnis, quan arribi el moment ja veuràs que o passa res. Pel que fa a que no pots entrar més de 3 cm el dit, prova a canviar l'orientació. Els dits han d'anar com en direcció a l'esquena. Adjuntem imatge per a que puguis veure-ho:
Aquesta imatge és una imatge on s'està col·locant un preservatiu femení però és la imatge més clara que hem trobat. Veus la inclinació del dit? No és una introducció completament recte.
Per tant, tranquil·la, relaxa't i segueix gaudint i investigant el teu plaer a través del clítoris. A l'interior de la vagina no hi ha tantes terminacions nervioses com a la zona del clítoris!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat