Estic una mica perduda...
A veure, el cas és que hi ha un noi que m'agrada, els meus amics diuen que en fem unes miradites els dos que tela! Pero jo vull saber si li agrado, perquè si es així, doncs m'agradaria tenir algo amb ell. Normalment no sic gaire timida, però em fa molta vergonya preguntar-li així directament, em podríeu donar algun consell per com dir-li? I una altra cosa és que jo mai m'he liat i la veritat es que cada vegada que algun noi que ens agradavem mutuamennt ha intentat tenir algo amb mi, m'he apartat per nervis i per por a fer-ho malament, he llegit altres consultes sobre que ningu neix ensenyat i tot això, però, com puc controlar aquest nervis que tinc? He arribat a vomitar a la nit següent dels nervis que havia passat.... Moltes gràcies per tot el que feu!
Mariona Busto

Hola Nusk!
Sabem que no és fàcil llançar-se a algú  dir-li allò que sentim, o preguntar-li si sent alguna cosa per nosaltres. T'has plantejat intentar mostrar-li de manera indirecta que t'interessa? Provar de quedar amb ell a soles? Fer coses que t'apropin a ell, que li puguin fer pensar que t'interessa però que no li confirmin que és així. I si veus que et segueix... potser llavors et pots animar a fer quelcom més directe. Pensa que hi haurà més confiança i et resultarà més fàcil.
Com bé dius, ningú neix ensenyat, i sempre hem de passar per una primera vegada. Pensa que està una mica nervioses davant de la primera vegada, és normal! El que podries aprendre és alguna tècnica de relaxació, fàcil d'aplicar, que et serveixi per a aquests moments on els nervis et poden. Aprendre a respirar correctament i a centrar la teva atenció en la respiració, t'ajudarà a gestionar molt millor aquests moments.
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat