mal de ventre durant el sexe
Crec que ja vaig fer una consulta sobre això i a més he anat al metge per demanar informació, però com no em van fer ni cas i es van riure (literalment) a la meva cara (era una consulta jove de la meva ciutat) doncs m'agradaria que m'aconsellessis. A veure, t'explico. Fa ja temps, a l'any de començar a tenir relacions sexuals, vaig possar-me a sobre del meu novio per fer l'amor y de cop vaig sentir un mal molt profund prop dels ovaris, cada vegada feia més mal i vam parar perquè no podia moure'm res, era un dolor molt semblant al de la regla, però més fort i menys durader. Vaig pensar que era cosa d'un dia, pero a patir de llavors no podia tenir sexe fort amb el meu novio perquè notava una molestia per la zona. Pensava que eera normal perquè em van dir a la consulta que això pasava perquè la zona de l'úter s'inflama abans de la regla. Però de nou fa poc em va pasar, entre l'última regla i l'ovulació, i aquest cop no va ser de cop, si no que vaig notar una molestia que anaba augmentant progressivament fins no poder més, altre cop sense moure'm durant mitja hora com a mínim. M'agradaria saber si dec anar al ginecóleg i si puc anar amb 16 anys sense dir res als pares, o que fer en cas que no. Moltes gràcies :).
Cristina Albó

Hola Haskafox,
No trobem cap consulta amb el nom d'usuari "Haskafox" excepte aquesta. Si no vas rebre resposta és possible que sigui perquè no vàrem rebre-la. El dolor que dius que sents és possible que sigui que el penis "pica" amb el coll de l'úter. Quan estem molt excitades l'úter ascendeix i es col·loca de tal forma que la penetració no sigui dolorosa però tot i així hi ha noies a qui, tot i estar excitades, pot "topar" i molestar.
De totes maneres et recomanem que vagis al ginecòleg per a que pugui avaluar si és això o has de tenir en compte altres coses. Pots anar al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat de Barcelona.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat