Una popa mes gran q laltra
Hola moltes gracies per la feina que feu❤
Vale el meu problema sq ya tinc 14 anys i des de fa 3 anys qur tinc una popa MOLT mes gran q latra.....la veritat es q estic un cic preocupada
Creus q encara em creixera😓
Graciesssss💖💖💖
Mariona Busto

Hola Curiosa!
Quan dius "popa" et refereixes a que tens un pit més gran que l'altra? Si és això, en certa manera totes les dones tenim un pit més gran que l'altra, de la mateixa manera que les dues mans, o els peus, no són exactament idèntics de forma i mida. De totes maneres, aquesta asimetria mamària en alguns casos pot ser més evident i generar cert malestar. Et recomanem que si és aquest el teu cas que ho consultis amb el teu metge, perquè pugui valorar si tot està correctament i és més un tema estètic. Pensa també que estàs en ple procés de desenvolupament i és probable que encara t'hagis d'acabar de desenvolupar.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat