Lio
Mai me liat i vull dirli al tio que em mola el que sento. I clar si es lanza que faig? La cobra no li vull fer, pero ell s’ha liat i jo no me liat mai. Hem diras q em deixi portar i tot aixo pero no se com començar ni com donarli petons. Heelpppp!!!
Cristina Albó

Hola Anonimmm,
Aquesta és una de les consultes que més ens feu, per tant, t'ajudarà a tu i a altres persones que tenen el mateix dubte.
Sentim dir-te que no hi ha uns passos a seguir. Has de tenir clar que ningú neix ensenyat i que per sort no hi ha una única manera de fer-se petons!
El que sí que és important és sentir que tens ganes, que sents curiositat i que estàs preparada.
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat