problemes
Hola, em dic ----, tinc 16 anys i ja fa temps que estic bastant preocupat per un parell de coses relacionades amb la sexualitat. Fa temps que busco ajuda però tristament no tinc ningú amb qui tingui prou confiança per explicar-ho o que tingui experiència i entengui del tema, per tant, he decidit escriure aquest mail a veure si em solucioneu els meus dubtes.
Fa temps que jo i la meva parella tenim relacions sexuals, i amb això no només em refereixo al sexe (cosa que de moment només ha passat una vegada) sinó que també em refereixo a que hi ha hagut masturbació i sexe oral.
Tot va començar amb la masturbació, cosa que va anar molt bé, no vam tenir cap problema. Més endavant, però, vam decidir anar un pas endevant i vam tenir sexe oral. El que passa és que quan ella m’ho va fer a mi vaig tenir el seguent problema: tinc la pell del “glande” molt sensible fins a un punt que quan me la toco em fa mal, cosa que no sé si li passa a més gent o és algo normal. El que passa és que quan ella m’ho feia me la tocava i em va començar a fer mal, cosa que va portar a que perdi l’erecció o, més ben dit, vagi tenir un “gatillazo”.
En aquell moment vaig passar tanta vergonya que no em vaig atrevir a dir-li que allò era culpa de que em tocava el “glande” i clar, ella es va preocupar.
Tot i així, uns dies després li vaig dir i ella ja va quedar més tranquila, el que passa és que jo desde aquell moment vaig veure que això era un problema que em podria passar més sovint, fins a tal punt que ara cada vegada que repetim el sexe oral o les masturbacions em poso nerviós i començo a pensar que no la tinc erecta, cosa que fa que perdi l’erecció gairebé sempre.
L’altre dia vam fer sexe i va passar el mateix, vaig perdre l’erecció. Desde aquell moment que noto que a ella li fa por tornar-hi i em fa la sensació que ja no vol tenir més relacions sexuals. Jo estic molt preocupat i vull poder tenir sexe sense problemes, però com més vegades em passa això més em preocupo i més em torna a passar, sent una mena de bucle sense sortida.
Siusplau, m’agradaria que em diguéssiu si axiò és algo seriós o simplement si és algo normal, però sobretot vull trobar la
manera de que deixi de passar.
Moltíssimes gràcies.
Cristina Albó

Hola Anonim,
A petició teva en una altra consulta, hem borrat de la teva consulta el teu nom;)
Moltíssimes gràcies per la teva confiança, sabem que no haurà estat gens senzill per tu escriure aquesta consulta, i més si és un tema que no has parlat amb ningú més que amb la teva parella, aplaudim MOLT la teva valentia!
Pel que fa al que ens expliques, no pateixes disfunció erèctil. Si quan toques (o et toquen) el gland, et fa mal, el més normal és que l'erecció es perdi. Si hi ha dolor o molèstia, no hi ha excitació (a no ser que sigui precisament això el que exciti, que en el teu cas, sembla que no és així).
La nostra recomanació és que vagis a l'andròleg i que revisi que tot està bé.
Una abraçada i ànims!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico