Vulva
Hola Helena! Des que tenia uns 13/14 anys els llavis interns de la meva vulva em van començar a creixer i a penjar i ara em sobresurten per fora com si fos un pavo o algo així. Jo tinc molt complexe per la estètica que em crea i a demés, és molest, em rocen amb les calces o si porto uns pantalons molt ajustats... No sé que fer, no m'agraden gens.
Cristina Albó

Hola Nineta dolça,
Creiem que és important la diferència entre el fet estètic i el fet funcional. És a dir, una cosa és que ens agradin més o menys els nostres genitals, l'altre és que els llavis interiors ens generin molèsties més enllà del bonic o no bonic. Si al tenir relacions sexuals, portar roba interior o pantalons ajustats genera molèstia o dolor, i/o et condiciona a l'hora de conèixer persones amb qui tindries relacions sexuals o relacions de parella, aleshores el millor és que ho consultis amb la ginecòloga i si ets major d'edat, consultis amb un/a doctor/a en medicina estètica.
Pel que fa a la medicina estètica, nosaltres confiem en la Dra. Wyneken (fes click http://www.wyk.cat/intervenciones/cirugia-intima.html
" target="_blank">aquí per anar al web).
Una abraçada enorme i moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat