Que li agrada?
Hola, tinc 17 anys. He conegut a un noi de 33 anys. Hem quedat dos vegades i les dos vegades ha hagut tema. Ell em diu que està molt a gust en mi i jo amb ell també ho estic, pero voldria saber com avançar i que em guiesseu per saber que li agradaria que li fes. També tinc un altre dubte, quan hi ha penetracio jo no sento dolor pero tampoc sento plaer, sols amb dits o sexe oral i en tot i això l'ultima vegada no hi vaig arribar, pq pot ser?
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola!
Doncs la millor manera per guiar-te és que li preguntis a la persona amb la qual estiguis què és el que li agrada i com li agrada que li facin! Així segur que no t'equivoques! Pensa que cada persona és un món, i s'ha d'anar descobrint de mica en mica, la sexualitat compartida!
Pel que fa a l'estimulació per arribar a l'orgasme, és habitual que amb la penetració solament costi aconseguir l'orgasme, la majoria de noies necessiten l'estimulació directa o indirecta del clítoris per poder arribar-hi. Prova-ho, a veure si així millora la cosa.
Per últim, tingueu present que tu encara ets menor d'edat i la diferència d'edat és considerable, i això podria portar-vos problemes importants. El teu entorn el coneix? Estaria bé que els teus pares, en ser tu menor de 18 anys, el coneguessin.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat