lligar?
Hola!
El meu problema és que no se com lligar, sóc molt tímida i quan parlo amb nois em poso nerviosa i no sé com continuar la conversa. No m’he liat mai amb ningú. Consells per lligar tenint en compte la nula experiencia?
mercii
Mariona Busto

Hola Anònima!
És normal que si t'agrada algun noi, et posis més nerviosa quan parles o t'acostes a ell! Pensa que ningú neix ensenyat, i sempre s'ha de passar per les primeres vegades, així que tranquil·la! La millor carta de presentació és que et mostris natural i tal com ets, si ets més tímida, no passa res! Pensa que el que enamora de les persones és la seva essència, la naturalitat i no voler ser qui no s'és!
Si tens ganes d'apropar-te més a un noi, fes-ho! Busca estones per parlar a soles, demana-li per quedar tots dos... i aprofita aquestes estones d'intimitat per tirar-li alguna indirecta i veure si ell et segueix el joc o no!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat