Estic Confoosaaa 2/3
Hola tinc com 2 dubtes.
-A veure, jo tinc 23 anys. M'he liat a,mb tios només estan borratxa i ells no m'agradaven, potser si hagués esperat a que m'agradés algú i correspongués pos encara estaria esperant el primer lio.
El cas és que fa uns mesos vaig conèixer un noi que em pensava que m'agradava i fa uns dies em vaig liar amb ell, era el 1r cop que em liava sense estar borratxa i se'm va fer molt raro i jo estava incòmode molt. I jo encara sóc verge, vem anar més enllà de liar-nos, o sigui que vam fer tocaments i tal però jo estava molt incòmode i em feia molta vergonya. A més no em vaig posar calenta ni res. I ell vol tornar a quedar i jo no sé si en tinc ganes... és que tampoc sé si m'agrada suposo que no perquè em vaig sentir tant incòmode.
I a veure quan era petita vaig veure un capítol de una serie d'aquelles de metges i hi havia una dona de 41 anys que encara era verge i els metges li van tindre que fer un tall a la vagina perquè la tenia com tancada, i em fa por que a mi també em passi, perquè per exemple quan em poso un tampax sempre em molesta i /o em fa mal.
sé que puc fer que jo acompanyant-lo pues em faci coses, però 1. em fa molta vergonya i 2. no sé com fer-ho.
També em fa molta vergonya fer-ho, tinc molt complexe del meu cos, per exemple que tinc les tetes caigudes o el llavi de la vagina massa gran.
Ell ja ho ha fet amb 2 noies, però quan ens vam liar era com un jo no sabia què fer... un cop quan tenia 18 anys em vaig liar amb un de 32 i aquell també vam arribar als tocaments i ell sí que en sabia, no sé com ho he de fer perquè és que em vaig sentir molt incòmode i bf no sé... i a més hi havien miralls i encara em feia més corte i m'intimidava.
- L'altre cosa és que fa un o dos anys vaig conèixer una noia, que ens vam fer amigues de seguida i teníem o tenim moltes coses en comú.. i em vaig adonar que m'agradaava, i ella és bisexual, però jo no sóc el seu tipus, m'ho va dir quan li vaig confessar. Crec que encara m'agrada.
No sé que sóc, jo per mi no sóc ni lesbiana, ni bisexual ni res..
Em fa por que mai trobaré algú que m'agradi perquè persones que m'agradessin han sigut 2 nois i una noia, i allò que diuen la gent "que bo està" o "que bona està", jo no ho penso això, perquè no trobo que ho penso... aiii ara m'estic fent un lio, perquè aquesta consulta ja l'havia fet, però no sé perquè m'ha posat que no es podia publicar, i ara no em queda igual i no sé si m'estic explicant.
Ah, i no penso dir-li a ell que no m'agrada o no sé què perquè em faria pena per ell, i em diu coses com cari, vida, amor... i no estic acostumada que m'ho diguin i a més tan ràpid tot...
No sé si estic preparada per fer-ho amb ell... jo sempre deia que volia deixar de ser verge abans dels 18, pe`ro és que m'agradaria que fos algú que m'agradés mínimament.. i no sé si m'agraden els nois o les noies, els dos o res...
Estic molt perduda. I de veritat que em fa molt corte fer-ho
i jo ja veig que no m'agrada, però és que no vull decepcionar-lo. És que no sé si ho faig per ell o per mi... és que no sé..
(Aquesta consulta m'ha quedat com una merda i crec que em deixo coses, però bueno)
(També aquesta consulta l'he fet a l'apartat de psicologia, però diferent dit)
Ah! i m'agradaria liar-me amb una noia per saber com és, tot i que també és com deia que no m'agrada ningú..
no sé com ho he de fer per liar-me amb una tia sense sent anant de festa.
Cristina Albó

Hola,
En primer lloc, si tens tants dubtes i per a tu és important tenir relacions sexuals amb penetració per primera vegada amb algú que t'agradi, potser podries esperar a fer-ho. És important estar tranquil·les i segures de la decisió que prenem, no per què sigui res transcendental, sinó perquè hem d'estar segures de voler fer-ho. I si a mig camí canviem d'opinió hem de poder dir-ho i fer-ho respectar. Recordeu, si no hi ha un "sí" és un "no", i un "no" és un "no".
Pel que fa a l'orientació sexual, tingues en compte que l'orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem, no en funció de amb qui tenim relacions sexuals, per tant, calma! Ja arribarà el moment en el que sentis que tot encaixa ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsicohttp://www.helenaangel.com
">
www.helenaangel.com