La regla em dura més d'una setmana
Fa 3 setmanes vaig començar a tacar, aixi vaig estar una setmana. No era gaire forta. Ara ja porto dues setmanes amb la regla i forta. Perquè es? M'he de preocupar?
Tambe tinc febre i una mica d'afonia...
Anissa Ouali

Hola Cerise! Com et trobes? Una pregunta: és la primera vegada que et ve la regla? Has de tenir en compte que durant el primer any i els 3 anys la regla acostuma a ser irregular, tant en temps com en quantitat i duració.
També has de tenir en compte si en aquest últim temps hi ha hagut algun canvi: com per exemple, en la teva alimentació, si has estat malalta,...
No té per què ser res preocupant, tot i així, i si no és la primera regla que tens, o mai havies tingut una regla tan llarga, l'ideal és que ho comentis a casa amb la teva mare o pare i pugueu visitar al teu metge de capçalera.
Espero haver-te pogut ajudar!
una abraçada! Anissa Ouali @AniOuali