amor
hola, tinc 2 problemes.
1-es possible que ara mateix no magradi ningu? els nois de la meva classe no es que siguin gaire guapos i nose...
2- tinc 15 anys i encara no me liat amb ningu! i magradaria molt ja que moltes amigues meves hi ho han fet i diuen que mola molt.
Moltes gracies.
IESP

Hola Lena!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que no ens ha d'agradar sempre algú. El que a tu et passa també és normal, perquè potser no has conegut a ningú que et cridi l'atenció, no?
Cada persona va al seu ritme, i experimenta cada cosa quan vol. És natural que ens comparem amb els altres, però això no hauria d'influir en el nostre comportament, perquè pot provocar que fem coses que no volem... Recorda que ets lliure d'experimentar amb qui vulguis i QUAN tu vulguis! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat