Precoç? Preocupació important
Estic preocupat, tinc 20 anys fets aquest 2017 i he perdut la virginitat aquest mateix any.
Els primers cops la veritat que em van agradar bastant però ara els dos últims... em començo a preocupar.
El penúltim cop vaig durar molt poc mentre practicàvem sexe i vam pensar que poder era que aviem estat molt rato tocant-nos i no li vaig donar importància, però l'últim cop ja em va preocupar més.
No ens vam tocar gaire perquè estàvem "on fire aquell dia" i ho vàrem fer 3 cops el primer com a màxim vaig durar 5 minuts (i crec que menys), després ella clarament tenia ganes de mes i em va anar provocant i 10 minuts després vam tornar-ho a fer i el mateix, vaig durar ben poc com a molt 5 minuts, aquest però, ella va estar a punt el que em va fer que 10 minuts després em poses a to i ho vàrem fer un altre cop, aquest cop jo no em vaig córrer perquè ella va arribar, el que em preocupa és que amb ben poc acabo i tinc por que sigui ejaculació precoç.
En la meva vida només ho he fet amb ella, la meva parella actual i tots aquests cops ha estat amb ella.
És normal? Que em recomaneu?
Cristina Albó

Hola Unmesalmon,
Si tinguessis ejaculació precoç et passaria sempre, i pel que ens expliques només t'ha passat en alguna ocasió. Probablement l'estimulació era força accelerada i això sempre farà que la resposta sogui ràpida.
Potser podries intentar gaudir de la masturbació, el nivell de dificultat més senzill. Fes-ho estimulant la teva imaginació amb fantasies eròtiques, provant a ritme i velocitat més lents. També estaria bé que aprenguis a detectar el punt de no retorn (PNR), el PNR és aquell punt en que si el passes ejacules encara que deixis  d'estimular i si pares just abans no ejacules. Si el detectes, podràs controlar quan parar, quan estiguis en parella.
Les primeres vegades que tenim relacions
sexuals amb penetració és normal que estiguem nerviosos i nervioses,
intenta parlar amb ella, la comunicació i la confiança ajuda a que ens
puguem relaxar en aquell moment i gaudir-lo una mica més. També estaria
bé que reduïssis pressió a l'hora de tenir relacions sexuals amb
penetració, ja que, possiblement per molt que aguantis, ella no arribarà
a l'orgasme amb la penetració, demana-li que t'ensenyi com es masturba o
que et guiï per anar coneixent el seu cos.
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat