No sé com sortir de l'armari
Doncs jo sóc un noi de 17 anys, i he tingut unes quantes relacions amoroses... Però resulta que jo crec que sempre ho he sapigut, i aquest estiu ho he comprovat que sóc bisexual, perquè em vaig liar amb un tio i em va agradar bastant, però amb les noies també m'agrada.
Els meus pares no saben res, tot i que la meva mare ja m'ha preguntat alguna vegada si jo era gay i li he dit que no. Ara fa uns dies que he començat a sortir amb un noi que és fantàstic i m'encanta, i el vull portar algun dia a casa meva perquè els dos volem una relació seria. El problema és que no sé com dir-li als meus pares que la meva primera relació seria serà amb un noi, però que no sóc gay sinò bisexual, perquè mai he portat una parella meva a casa, i quan ho he fet no hi havia ningú.
Doncs, com ho faig per parlar amb els meus pares sobre la meva orientació sexual?
Cristina Albó

Hola Johnz5885,
Quina gran història la que ens comparteixes, esperem que puguis gaudir al màxim d'aquesta primera relació sèria :)
El
que defineix la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem, i no
només amb qui ens excitem o ens anem al llit. Per tant, el temps i les
circumstàncies que vagis vivint t'ajudaran a descobrir si t'enamores de
nois (homosexual), de noies (heterosexual) o de nois i noies (bisexual).
Et recomanem molt que segueixis el nostre company Gabriel J. Martín, psicòleg especialista en Psicologia Afirmativa Gai (http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/
).
Segurament llegir el seu blog o mirar algun dels seus vídeos al seu
canal de YouTube pot ajudar-te en el teu procés de coneixement.
També et recomanem l'artice de la nostra companya Paula Alcaide sobre "Com sortir de l'armari amb els pares": http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat