Pèrdua de la virginitat
Bé, sempre he visitat aquesta pàgina pero mai m'hi havia registrat, fins ara, que em sento en un cas urgent d'ajuda.
No sé ben bé si el meu cas entra en sexualitat o psicologia, però la qÜestió és aquesta:
Fa uns 3-4 mesos que estic amb el meu nòvio ( ell en té 15 i jo 14 ) , i ho vam decidir fer.
Tot va anar molt bé fins que se'n van assabentar els meus pares. Van tenir una reacció molt desagradable, em van ofendre amb paraules bastant lletges, no em volen parlar i ni tan sols em miren a la cara per no trobar correcte que la perdés amb 14. M'han castigat sense sortir, sense mòvil i sense poder veure el meu nòvio.
Doncs bé, necessito un consell per saber què fer perque els meus pares ho entenguin, em parlin i em deixin veure el nòvio... Gràcies adolescents. Una abraçada.
Cristina Albó

Hola nuunuu16,
Gràcies per confiar en nosaltres i enviar-nos la teva consulta. La situació que ens expliques no és senzilla, ja que genera molt malestar quan ens sentim ofesos pels nostres pares.
És normal que s'hagin sorprès, pensa que per a ells tu seguiràs sent la seva filla "petita" i mai et veuran "gran" com per donar aquests passos. És important que els hi donis temps i que puguin pair aquesta noticia que els ha sorprès.
Quan la situació estigui més calmada, pots intentar expressar com t'has sentit amb la seva resposta, i intentar fer un exercici d'empatia per intentar entendre com s'han pogut sentir ells.
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@Helenangelpsico
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat