Pes
HOLA!
Fa poquet hem van fer la prova de IMC i em van diagnosticar soprepès.
Peso 67 kg. i medeixo 1,58
Que puc fer? Vui aprimar-me, alguna dieta o exercici? El que més volum tinc són les cuixes
Gràcies:)
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot és important tenir en compte qui i com et va fer la prova del IMC. Aquesta prova està pensada per persones majors d'edat (en menors d'edat no val perquè estan en fase de creixement), i sempre ha de ser el metge qui determini si realment hi ha sobrepes o no, ja que el pes no depèn només de l'alçada, sinó que també depèn d'un factor genètic, de l'estil de vida de la persona, de l'activitat física que fa, de l'edat, etc. Però tant si t'ha calculat l'IMC un metge com si no, el que és necessari fer per mantenir un pes saludable és menjar de tot, de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide dels aliments), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. Qualsevol esport que t'agradi t'anirà bé. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!