masses dubtes...
hola soc una noia i tinc 12 anys a mi el que em passa es que a sise un noi va venir a la meva escola i va anar passan el temps i al final li vaig dir q ja no aguantava mes sense dirli i finalmen li vaig dir q magradava i va resultar que ell per timidesa yo tmb li agradava pro no mo va dir.
portem 11 mesos i ens hem liat molts cops pero l altre dia per whatsap ens vam començar a dir que com voliam que es diguessin els nostres fills que si volia fer l amor a casa meva o a casa seva...
i lo q m passa es que yo vui follar pero la meva mare em diu que soc molt petita per anar a dormir a casa del meu nobio i llavors no se on ferho - ho podria fer al lavabo del cole????. a on creus que podriem estar els dos comodes . al final si ma mare em deixa anar a casa seva sera la primera vagada que aure anat , seria bo que a la nit ens posesim a follar????
mersi i espero resposta rapid, es urgent...
petonets als adolescents!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Que en parleu no vol dir que ho hagueu de fer. Amb això no cal córrer, no cal que els primer cop que esteu junts, sols en una habitació per la nit hi hagin relacions sexuals, podeu fer-vos petons, gaudir de la intimitat i acariciar-vos, sense haver de tenir relacions sexuals amb penetració.
Com a recomanació, el lavabo del cole potser no és la millor opció, sempre és millor un lloc tranquil, on tingueu intimitat, calma, confort,... i on sapigueu que no us enxamparan o que estareu sols durant una bona estona. Ara, a on fer-ho? o a on serà aquest lloc? Això ja ho heu de trobar vosaltres.
Sobretot, no cal córrer.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL