Tinc por de parar de menjar, però...
Hola!
Aquesta es la qüestio:
Fa un mesos, vaig voler aprimar-me bastant i vaig apuntar-me a dança moderna, anava caminant a l'institut, etc. Però a l'hora de menjar, menjava un munt i la resta no servia de res. Vaig decidir menjar menys. Al principi, no menjava xocolata, menjava pocs hidrats... Lo tipic. Pero em veia igual de grassa i per això cada vegada menjava menys. Al final, pel matí no menjava, per l'hora del pati tampoc, per dinar una amanida sola, no berenava i per sopar verdura o fruita. Ma mare volia que menjes i jo em negava. Però un dia em va dir que em quedaria ANOREXICA. Des de que aquella paraula va entrar a la meva ment vaig començar menjar normal.
Ara me tornat a engreixar, i la veritat, crec que prefereixo quedar mig anorexica, que la gent em digui grassa. Ja n'estic farta! Per quin camí puc obtar ? M'encantar menjar, però deixaria de menjar per aprimar-me.
AJUDA!
Sara Bujalance

Hola LittleGirl! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, pel que dius fa un temps que t'ho estàs passant malament amb el cos i el menjar. Entenc com et deus sentir, menjar és quelcom que va més enllà de la nutrició del cos, és un plaer i sovint s'acompanya d'una situació social, així que intentar controlar el menjar per un tema estètic pot resultar molt angoixant. No hi ha dret que això sigui així, tens tot el dret del món a ser feliç i a poder menjar tranquil·lament. Per això a la teva mare li preocupa que aquesta obsessió per aprimar s'acabi convertint en un problema tan gros com l'anorèxia. El que has de fer per evitar patint aquesta malaltia tan greu és parlar amb la teva mare sobre com et sents respecte el teu cos i sobre les preocupacions que tens sobre el menjar, ella t'ajudarà a sentir-te millor i prevenir una anorèxia. És la teva mare, s'esforçarà per entendre't i farà tot el que pugui per tu. Molts petons!!