pes
holaa, tinc 15 anys i medeixo 1.58 i peso 47, yo no em veig grasa pero magradaria aprimarme mes,estic ve de pes?, per altre vanda soc una noia que tinc molts complexes amb els meus pits, ya que nomes gasto una 80 me o menys i vec que les meves amiges en tenen molt mes. per la meva edat en tinc poc?puc fer alguna cosa perque em creixin?e llegit que hi ha un te de fenegroco que fan que et creixin, funciona?
gracies, sou genials:)
Sara Bujalance

Hola! El teu pes és correcte, no necessites aprimar res. Estàs bé! El que has de fer per mantenir-te en un pes correcte, com el que ja tens, és menjar de tot, de manera equilibrada, i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Pel que fa als pits, et recomano paciència, amb 15 anys encara no estan desenvolupats del tot, és probable que encara se't facin més grans. Per una altra banda, no hi ha cap aliments ni cap te que faci créixer els pits. El tamany i forma dels pits depenen, bàsicament, d'un factor genètic. No et comparis amb les altres noies, cada persona és diferent, i el ritme de creixement és diferent també. A més, el tamany no és l'únic tret que fa que un pit resulti atractiu, hi ha altres trets que també el fan maco, com la forma, el mugró o la tonicitat, per exemple. Una avantatge dels pits petits és que no cauen, es mantenen ferms durant més temps, per exemple.