No se que feer!
Fa mesos que cuan em ve la regla m'intento posar un tampax, la cosa es que no m'entra. I hem van dir que em volien fer dits el meu novio pero tinc por perque ho he probat de fer i no mentren els dits i menys un tampax, no se si és perquè me'l poso malament o algo pero ajuda siusplau. A lo dels dits he probat de fer-me jo però intento ficarme dits pro no entren no se perquè i em fa por que cuan el meu novio em vulgui fer dits no pugui entrarlos o algo perque jo no puc.
AJUDEUMEEE SIUSPLAAAUU
Mariona Busto

Hola Laia2604!
Et recomanem que agafis un mirallet i observis bé els teus genitals. Localitza l'entrada de la teva vagina que és per on s'ha d'introduir el tampó. Llegeix bé les instruccions de col·locació del tampó i fixa't en els dibuixets que l'acompanyen. Si et resulta més fàcil, pots provar de fer-ho amb l'ajuda del mirall, així veus clarament si l'estàs posant per on toca.
Si et fa mal, atura't. Recorda que és important que estiguis relaxada i tranquil·la perquè la musculatura no estigui tensa. Molta paciència i calma!
Si tot i així veus que no pots, et recomanem que vagis al ginecòleg perquè pugui valorar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat