bisexual
a veure sóc una noia magraden les noies i els nois, de moment només ho saben dos persones, la meva exnovia, i la meva examiga
m'agraden més les noies qe els nois, vaig començar a descobrir-me a sisè de primària o a cinqè.
ns si ho hauria dexplicar a la gent, em fa por, ja qe la meva examiga, erem molt amigues però des de que li vaig dir el què era es va comportar com si estigués molt enfadada amb mi i es va distanciar. ns si ho haig de dir als meus pares o no, esq em fa por la seva reacció. tinc dos millors amigues peroò em fa por dilsi pq no vull qe passi el mateix. tmb tinc por de que la meva examiga ho vagi dient a la gent i es burlin de mi. en veritat sento una necessitat de compartir.ho amb la gent però per altre banda em fa por, ns qè fer...
Mariona Busto

Hola CLC!
El descobriment de la nostra orientació sexual, és a dir, de qui ens enamorem, sol produir-se a l'adolescència. És normal que en alguns moments puguem tenir dubtes i que tinguem la necessitat de compartir-ho amb les persones que ens importen i estimen.
Enamorar-se de persones del mateix sexe o del contrari, no té res de dolent. Per tant, no has de tenir por perquè no estàs fent res malament.
Dóna't temps per conèixer-te millor, per descobrir els teus sentiments cap a les persones, per saber de qui t'enamores, i així poder compartir-ho amb la resta de gent, quan tu realment ho vulguis fer i en tinguis ganes. No hi ha pressa!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat